fredag 20 februari 2009

Julkort

Aldrig mer denna stress, sade jag efter julen -08. Så precis i början på januari började jag göra nya julkort, på nyårsdagen för att vara exakt. "Gör jag fyra julkort varje månad kommer det att räcka till och bli över, det är ju lätt gjort". Jojo, nu är snart februari slut, och jag har inte börjat fundera ens på de fyra jag ska göra denna månad. Januaris månad klarade jag av ganska snabbt, men jag verkar redan ha kört fast. Kände mig sugen nu ikväll, så jag satte mig vid datorn för att gå igenom några bloggar för att leta efter inspiration. Det skulle jag inte ha gjort!! Nu är klockan läggdags, och jag sitter fortfarande kvar vid datorn! Så blev det med det pysslandet... :-( Jag har börjat skriva en önskelista med, tanken ör att den ska finnas tillgänglig här i bloggen för var och en att läsa som skulle vilja överraska mig lite. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska strukturera upp den, så jag lär fundera ett tag till på den. Men det ska komma en, lite också för att jag själv ska ha koll på vad jag vill ha. Minnet är nämligen värre än hos en guldfisk, de har ju i alla fall minne i fyra sekunder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.