måndag 23 februari 2009

Skapar för fullt.....

...men jag kan inget visa ännu! Jag ligger lite före i kalendern, för att få skapa i lugn och ro. För det mesta brukar jag säga att jag skapar bäst när jag har tidspress på mig, men just nu orkar jag inte med press. Dessutom vill jag skapa mest hela tiden, och då finns bara ett sätt, att ligga före i kalendern. Så det som ligger på scrapbordet just nu och blir färdigt, går inte att visa än. En del går att visa i mitten av mars, annat måste vänta ända till maj innan jag kan lägga ut det. Men ni får vara tålmodiga! De förra utlottningarna som jag skrev om här gick inget vidare, men det är ju min vanliga tur. Nu försöker jag istället hänga på dessa utlottningar. Vintage-kort har jag alltid velat kunna göra, kanske kan jag lära mig med alla dessa vackra scrapgrejer! Fler stansar, dies och embossingfoldrar till min cuttlebug har jag länge varit på jakt efter! Här finns allt i ett härligt paket! Passa på att vara med i denna utlottningen, det är riktigt fina saker som hon lottar ut. Tänk den dag JAG har 1-års jubileum på min blog.... ja dit är det långt. Då ska väl jag med kunna slänga ihop lite blogcandy kanske. ;-) Jag hoppas på toktur, skulle såå gärna vilja dra en vinstlott när det finns så här fina paket till utlottning. Tack för titten, och hoppas att ni har tålamod! För det kommer foton på mina alster, så småningom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.