söndag 10 maj 2009

Dekorations-utmaning

Jag fick chansen att vara med i Yolis utmaning att skapa ett kort eller en LO med de dekorationer man fick hem. Alla dekorationerna måste vara med, men man fick lägga till fler om man ville. De här dekorationerna låg i min påse: Och så här blev mitt bidrag: Pappren är ju mina egna, men sen har jag lagt till några dekorationer. Det bruna sammetsbandet som jag monterat på det bruna organzabandet. I den stora blå blomman har jag monterat en vit stor blomma, en mindre beige blomma, och en beadcap. Sen har jag lagt på lite 3D-lack på text och siffror på biljetten och även förstärkt vissa detaljer i blompappret med detta.
Jaha, nu är det bara att vänta till den siste maj, och sen hålla tummarna för att många röstar på  mitt bidrag inne hos Yoli!!
Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.