tisdag 26 maj 2009

Yolis KAOS-motivering

Så här urgulligt skriver Yoli i sin blogg om varför just jag fick en KAOS av henne:
"Denna sände jag till....
Sötaste sötaste
ScrapLinda...
En helt fantastisk tjej som skapar de mest söööta saker... Hon får alltid mig att bli på så gott humör, dels av hennes goá besök här, men också av mina trevliga besök hos henne. Kan inte vara annat än full av inspiration när man kikat in i hennes blogg... Tack tjejjen! Du är gryyym!"
Har ni hört så tokigt hon pratar??!! Jag blir mycket, mycket glad över att kunna inspirera andra, och allra mest över att Yoli - som är så otroligt duktig på allt - tycker att mina saker är fina. Snart, snart hoppas jag att min rygg är så någorlunda hel som min rygg kan bli, för helt hel blir den ju aldrig, det har den aldrig varit heller. Men snart hoppas jag att den är "pyssel-hel" igen, och att lilltjejen går tillbaka till dagis, för då får jag dagarna för mig själv igen, och kan sätta fart med scrappandet igen. Måste ju få iväg mina awarder till de duktiga tjejerna som väntar tålmodigt på att den ska dimpa ner hos dom. Eftersom jag inte kunnat skapa något, så visar jag istället några tidigare alster, med decoupage-teknik på kort. Ett morsdags-kort, tror det var till mormor: Detta kortet gjorde jag till sonens lärarinna, när de slutade i lågstadiet förra året: Guddotterns storebror fullkomligt äääälskar Disneys Bilar, därför inte svårt att välja motiv till honom: Födelsedagskort till min bror, som mycket gärna spelar poker. Återigen ett mycket lätt val av motiv. Själva insidan av kortet var ett "exploadingcard". Tack för titten, hoppas kunna lägga in lite nyskapat senare i veckan.

6 kommentarer:

  1. Hej!
    tack för besöket hos mig. Har suttit här en stund nu och tittat på allt fint du har i din blogg.Kommer definitivt att återkomma. Glad Pingst!

    SvaraRadera
  2. hihi du är ju för gó du!!
    Jamen jag tycker ju inte att jag är speciellt duktig på något av det jag scrappar... tycker alltid att alla andra gör bättre - så är det väl för oss alla!! :P

    japp, nu ska jag hugga tag i morsdagskortet...
    nu ska det bli romantiskt med limegrönt... HAHA!
    Det du!!

    å ps... nu när jag ändå skrivit det, så utmanar jag dig att göra detsamma... ett romantiskt kort med limegrönt på!! :P

    kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Grattis till din award så jätte fin. Men du gör fina saker så jag förstår om du fick den.
    Grattis än en gång.

    Ha det gott

    Kram Louise

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen super duper duktig!!!!!!!! Helt sant!!!

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  5. hahaha...
    ja där fick jag allt att biiita i!!
    Uj uj hur ska detta gå... Jaaag göra less is more... finns det?? hmmm nu bubblar de små grå... fuuunderar... kluuurar!!
    :P

    Det klarar du galant...
    :D

    kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  6. Hej tjejen!

    Nu har jag lagt till dig i min blogglista! =) Och du platsar precis lika bra om alla andra! ;)

    Ha det gott, kramar Ulrica

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.