söndag 14 juni 2009

Bloggcandy

Jaha, då var det dags för en bloggcandy-runda igen!! Jag tjatar, tjatar och tjatar på min man om att han ska hjälpa mig fixa en kolumn till i bloggen, så jag kan lägga alla utlottningar och candys där, men det går seeeeegt måste jag säga...... Under tiden får ni läsa om alla candys jag är med i, i mina vanliga blogginlägg. Klicka på bilderna för att komma till bloggarna som har utlottningarna!! Slutar 14/6 kl 18.00 (svensk tid) Slutar 21/6 kl 24.00 Slutar 30/6 Slutar 30/6 kl 0.00 Slutar 14/6 kl 23.59 EST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.