tisdag 1 september 2009

Awarder!

Den senaste tiden har jag fått awarder, tiden har bara inte funnits att blogga om dem, men här kommer det! Först ett stort tack till Pernilla för dessa två: Sedan fick jag denna av Hanna: Tack snälla rara Hanna och Pernilla! Så klart går dem raka vägen tillbaka till er först och främst!! Sen ska jag ju skicka dessa vidare, men eftersom awarder har en tendens att vandra runt, och jag är ju lite sent ute med dessa också, så gör jag så här: kära vänner på blogglistan, ni som inte redan fått dessa awarder är välkomna att plocka med er dem hem till er!! Ni ger mig alla så oerhört mycket inspiration och idéer, ni lämnar så gulliga kommentarer efter er, jag önskar jag orkade lämna kommenterar varje gång jag kikar in till er!! Ni betyder massor för mig!!

8 kommentarer:

  1. Grattis till alla dina fina awarder. De är du värd. Du skapar så mycket fint.

    Kramar Erica

    SvaraRadera
  2. Tack för alla dina snälla kommentarer - de gör mig jätteglad!

    SvaraRadera
  3. Kul att du tyckte om att klä tejp rullarna:)Varför inte bygga små askar av visitkorten och sedan klä in dom med cardstock å gör en liten byrå till brads förvaring och annat! Tänkte bara att visitkorten brukar ha perfekt storlek till det! Lycka till kramis från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina awarder, du är värd dem många gånger om!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. GRATTIS, dessa är du verkligen värd. :)

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  6. Tack vännen för ditt värmande inlägg. Så klart vet jag att man ändrar intresse och inriktning. Började ju själv med helt andra saker... Kul att vi kan "ses" här och se vad som händer på våra respektive skaparfronter! Kram, M

    SvaraRadera
  7. Stort GRATTIS :)

    Skoj att du ville vara med och tävla om blog candy´t :)
    Lycka till...

    Hoppas allt är fint.
    Kram kram Gurkiss

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Du har något att hämta i min blogg! :D Ser att du har mycket nu men ville ge dig denna i alla fall!

    kjaaam Prnilla

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.