torsdag 17 september 2009

Gratis förvaring!

Ja, jag ska då ta och börja äta väldigt mycket smörgås nu ett tag!! För när vi var på närbutiken tidigare i kväll, så såg jag ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till! "Köp två påsar bröd från Pågen, och få en fin brödkorg." Nänä, den tänker jag inte alls ha till bröd, den ska jag ha till scrap!!! Se så bra det blir: Korgen som den ser ut när man tar hem den... ... och nu, med borttagen lapp, och mycket bättre saker i!! Visst kan man ju även altra denna, men jag tycker det blir bra så här. Jag har allt i vitt och svart i min pysselhörna, alltså när det kommer till förvaring. Så denna blir en suverän färgklick mitt i alltihop! Så nu är det bara till att äta bröd för fulla muggar, så jag kan gå tillbaka och "köpa" fler "gratis" förvaringskorgar!!!

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev. :)

    Vad roligt att du gillade min nya klocka.... och jag kan inte annat än hålla med dig. 99:- var väl billigt för den??? :)

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  2. Sååå smart :D
    I like it!!!
    Jag håller på att samla massa streckkoder till en ryggsäck...jag har lite mani på samlandet *skratt*

    Kram kram

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.