fredag 9 oktober 2009

CountryScrap firar 10 000 besökare!

Ja, vem vill inte vinna detta??? 1000 kr att shoppa för? Kila in till CountryScrap ni med, och delta i tävlingen!! Tänk vad man skulle kunna plocka åt sig för den summan...... *drömmer* Annars ska jag försöka få färdigt några KAOS:awarder idag, jag ligger ju som bekant lite efter. Men det brukar vara svårt att scrappa något vettigt när jag mår dåligt, och just nu är det becksvart. Fast ingen regel utan undantag, idag kanske jag scrappar så det ryker, kanske tom så att det svarta blir en liten uns grått, vem vet? Det börjar ju bli dags att scrappa ihop nästa veckas DT-alster åt Stämpelstudion också, måndagar är ju min blogg-dag. Det vill man ju inte bli för sen med... Ha det gott allesammans, och trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.