måndag 15 mars 2010

Det är något som inte stämmer!!!

Jag har 17 tjejer som sagt sig vara intresserade - här inne och inne på Swappen - av att vara med i min påskswap, men så här i elfte timmen av anmälningstiden, har jag bara 10 adresser i min mail!!! Vad har hänt med er andra tjejer? Har ni glömt, eller vill ni inte längre vara med? Jag måste ju veta ifall ni ångrat er INNAN maken lottar och mailar ut påskhararna. Annars måste han ju göra jobbet två gånger...

Hoppas nu att jag får adresser av de sista tjejerna nu i kväll, så att allt är i sin ordning inför dragningen i morgon. (I reglerna för att vara med i swappen stod det att man skulle maila sin adress senast idag för att få vara med.)


3 kommentarer:

  1. Vi får hoppas att vi blir fler.

    Jag har lagt in din scrapordlista nu på min blogg. Tack för tipset. :)

    Kram
    Ciza

    SvaraRadera
  2. Å jag hoppas verkligen att mitt mail med min adress kom fram så man får vara med. ;) Hoppas att fler tar sig i kragen och mailar under dagen! Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ber så mycket om ursäkt att jag inte har hört av mig med min adress.... eftersom jag är hemma och mammaledig och snart ska börja jobba igen så har jag inte haft en tanke på det. Ska börja skola in barnen på dagis imorgon och sedan var jag hos min arbetsgivare och hälsade på förra måndagen eftersom jag varit hemme i 2½ år
    Så jag hoppas ni får kul som ska vara med och jag ber än en gång om ursäkt =)

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.