söndag 11 juli 2010

Kort i annorlunda form...

Ett kort i annorlunda form skulle man skapa till julis månadstävling hos Scrap & Tryck, och detta ska väl ändå kunna räknas som annorlunda form, eller vad säger ni?


Jag har gjort en sko efter mall på nätet, gjorde en liten klack till den. Har använt mig av ett av de vackra papprena från Maja Designs serie Crea Diem.


Gjorde en tag att skriva hälsningen på, som man sen kan sticka ner i skon. Pappret är så vackert i sig att det nästan inte behövde några dekorationer, men gjorde ändå några blommor med mina nya retrostansar. Monterade på lite spets runt överdelens överkant, och på hälkappans överkant. Gjorde sen lite halvpärlor runt skon med brun pearl maker. En utsansad swirl och en fjäril med ett litet spår av pearl maker creme.

Ja, för att vara mitt första försök är jag ganska nöjd faktiskt!!

2 kommentarer:

  1. Skon blev super fin! Har också en idè till den utmaningen... ;) får se om man hinner dock...

    SvaraRadera
  2. Åh, så himla mycket fint! vÄLDIGT FYNDIGT ATT GÖRA SKISSEN PÅ EN SKO :-)

    Dina nya papper passade ju perfekt till Ett Trykks utmaning, kul!

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.