tisdag 24 april 2012

Bild-Dagboken mars

Ser nu att jag missat att blogga Bild-Dagboken för mars och april, så idag kommer mars. April får vänta tills i morgon, så jag hinner skapa lite nytt och lägga upp.

Vimplar och doodling! Jag har doodlat ram runt hela mönsterpappret som jag har använt som stomme tillsammans med en ytterst lite större stomme i vit cardstock. De andra två bitarna mönsterpapper är också de doodlade i kanterna, likaså stjärnan och hjärtat i welpapp. Sen har jag klippt till små vimplar i det ena mönsterpappret och vänt dom med varannan sida upp. Doodlade kanterna och stämplade månaden i dom som hänger på tråd ovanför fotona, och stämplade årtalet på de två i vänsterkanten. Journalingen är denna gång på en tag bakom fotona.

Jobbar för fullt på LO:n för november, men det blev gör-om-gör-rätt på den. Tyvärr..... Ibland ska man inte lägga till bara nån extra detalj, då blir allt jobb förstört! Nåja, bara att göra om, snart klart.

Glöm inte att delta i min candy, mer om den hittar du här.

2 kommentarer:

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.