lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag!

Nu hoppas jag att ni alla har haft en underbar dag tillsammans med nära och kära. Jag vill ännu inte visa kortet från min lilla tjuvkik, men jag kan visa hjärtanskorten jag gjorde till make och son idag. Jag valde att göra samma vikning till dem båda, en ny vikning för mig, jag har inte provat på den tidigare. Tyckte faktiskt mycket om den, så den blir nog en favorit. Annars sitter jag mest och letar nya tekniker till mina cirkeltjejer hela dagarna. Samma papper har använts till båda kortens framsida, men sen skiljer de sig åt. På sonens kort har jag stämplat ett gulligt fågelpar, och på insidan har jag dekorerat med biljett från Mirabyll . Muffinsen på framsidan av makens kort är också från Mirabyll. Dekorationerna från Mirabyll är sedan utskrivna på bläckstråleskrivaren. Den stora muffinsen har jag köpt som die cut på Tradera. Tack för titten!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är på att göra superfina saker. Det skulle jag aldrig kunna. Tålamodet finns inte och inte fantasin och inte kan jag se hur det skall vara för att bli fint heller.
    Du har gjort jättefina nya sidor också.
    Hoppas att allt är bra mef dig och familjen.
    Många kramar från mormor s

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.