måndag 16 februari 2009

Nu får ni se "tjuvkiket"!

Ja, nu har ju alla hjärtans dag varit, så nu ska jag väl kunna lägga ut min brors förlovningskort. Han ringde för drygt två veckor sedan och berättade den stora nyheten, att han skulle förlova sig den 14 februari. Det datumet var nog ingen slump, eller vad tror ni? ;-) Det blev ju till att gå igenom alla lådor här hemma, och sedan ringa till väninnan och fråga om hon hade något som kunde passa. Sen skulle man ju bestämma sig för vilken modell av kort man skulle göra, och det kan jag lova, det är inte det enklaste! Jag spenderar många timmar varje dag med att hitta nya tekniker på internet, och naturligtvis kommer det mesta från USA. Fick lite hjälp av väninnan med det svarta hjärtat, som jag har lagt på rött Stickles™ på. På insidan har jag skrivit ut kalender och biljetter från Mirabyll och behandlat dem med Edge Scraper och Versa Color bronze. Ovanför kalendern har jag klippt ut deras namn i alfabet, också utskrivet från Mirabyll. Sedan har jag highlightat några detaljer med Dimensional Magic lack från Panduro. Fjärilen är från ett Karen Marie laserark, på hjärtana som sitter på biljetterna (syns knappt under det stora svarta hjärtat) har jag lagt på Inkessentials™ Crackle Accents™. Så! Nu tror jag att jag har fått med allt. Vikningen kallas trifold, och den har jag så klart hittat på nätet någonstans "other there". Hoppas ni tyckte om det, och tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.