måndag 30 mars 2009

Sorge-kort???

Letar inspiration för fulla muggar..... men hittar inget!! Jag ska göra ett kort till en man vars fru just dött, sitter och letar lite i alla mina bloggar jag har på listan, men det går trögt. Är det ingen som har gjort såna kort? Typ "beklagar sorgen" eller nåt.... Vad skriver man? Det är klassläraren som ska få kortet, så det är ju ingen nära till oss, men vi vill ändå visa att vi bryr oss... Tydligen pratas det också om i klassen att de vill att jag gör ett kort som är från dem. Men samma problem igen, vad skriver man, vad gör man? Någon som har gjort detta tidigare, och kan komma med lite tips? Det är ganska bråttom med detta kortet, jag vill inte att det ska hinna gå för lång tid!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag hittade hit genom Mirabyll. Tyvärr har jag inte gjort sådana här kort själv. Jag vet dock en bloggare, Carina, som gär egna stämplar och som har en passande stämpel till. Den heter Farväl och kostar 55 kr exkl frakt. Titta in hos henne:
    Lycka till!
    kramar
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Jag glömde länken till Carina: http://carinaspysselsida.blogspot.com
    Jag har själv köpt stämplar via henne och det fungerade utmärkt!

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.