torsdag 2 april 2009

Monica har rätt!

Naturligtvis så har Monica så rätt, så! Tack för påminnelsen, klart att bingobrickorna har hittats hos The 80's me. Utmaningarna i min cirkel blev i alla fall väl mottagna, även om det rynkades pannor på många ställen runt bordet när jag visade upp kortvikningen. Men jag hoppas och tror att de klarar av den! Vi kommer att få se det vinnande bidraget här i bloggen sedan, dock skriver jag inte ut vem som gjort det. Men som sagt så blir det en ren lottning av vinnaren, för att alla ska ha en chans till vinsten. Kanske blir det så att jag väljer ut det bästa kortet tekniskt sett, men den personen får inget eget pris. Mer än äran... Men det är klurigt att komma på något vinstpaket i decoupage-utlottningen! Deltagarna har ju redan det mesta, och servetter har ju alla så de kan tapetsera med dem hemma! De jag har, har ju även dom! Hmmm, en svår nöt att knäcka. Kanske någon kan ge mig några tips??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.