fredag 3 april 2009

Inköp & beställning

Jag har fått min första stora beställning!! Jag har en tjej som kommer och hjälper mig med städningen varannan vecka, hon har nu beställt inbjudningskort av mig till hennes dotters första kommunion . Först blev jag liiiite chockad, för hon trodde att hon behövde mellan 15-20 st. Tja inget större problem, problemet kom när jag frågade när det måste vara klart..... 20 april!!!! Gulp! Ni kan kanske tänka er vad jag såg för min inre syn?! Mm..... en vimmelkantig, vilt stirrande Linda som sitter uppe hela nätterna och hela dagarna klippandes och skärandes - och svärandes, när hon i tröttheten skurit fel för femtioelfte gången! Senare räknade hon efter lite, och kom fram till att det nog räckte med 10 st. Puuuuh...... De behöver inte vara lika allihopa, men jag tror ändå att de kommer att bli ganska lika varandra ändå. Detta inhandlades för att ordna med beställningen: Rengöring gör man ju tyvärr ofta av med, så den fick åka med. Sen blev det en ny stämpeldyna, VersaMark Dazzle frost, ska bli mycket spännande att se hur det kommer att se ut. Köpte också lite glitter, för att göra fina kanter tillsammans med 3d-lack. Svart embossingpulver upptäckte jag att jag inte hade, kan alltid vara bra att ha, speciellt om det inte blir bra med den dynan jag köpte, då kan jag stämpla kyrkan med vanlig VersaMark och embossa svart. Älskar stämpeln jag hittade: Vita halvpärlor, vitt organzaband, beige och bruna Reprint blommor ska tillsammans med stämpeln och pappren, bli de fina inbjudningskorten. Ja, förhoppningsvis ska de ju bli fina, men det ska jag nog lyckas med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.