söndag 3 maj 2009

Awarder.... hela 3 stycken!!

Gulliga Angelica har skickat 3 st awarder till mig, gissa om jag blir glad?!?! Nu får jag ju bara fundera över vart jag ska skicka dem vidare..... hmmmm? Får nog ta det i morgon, tror jag. Här är hennes motivering: För att jämt skänka ett gott skratt på vägen, ett leende och en enorm källa till inspiration. Jag blir glad, sorgsen, lycklig och fnittrig då jag "går" min dagliga bloggrunda. Tack för att ni finns där och ständigt förgyller min dag! Tack snälla Angelica

1 kommentar:

  1. Vad bra att du blev glad - det var ju liksom lite det som var meningen *flinar*

    Vad snyggt ditt bidrag till Lillnettan var! Jättefint och jag kan knappt stirra mig mätt på alla detaljerna!

    Ha de bäst snäckan!
    Kramar / Angelica

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.