torsdag 28 maj 2009

Honest Scrap

Ja, som sagt så blev jag ju då utmanad av Yoli: A)Lista to st sanningar om dig själv - gräv djupt, för de ska vara intressanta!! B) Utmana sedan 7 st andra bloggare, som har en ärlig anda i sitt skapande. Puh!! Jaha, då får jag väl försöka då..... 1: Jag är extremt osäker i mig själv - behöver bekräftelse från andra runt omkring mig 2: Fullkomligt älskar att reta min omgivning - inte alltid lika uppskattat! 3: Älskar ordvrängeri - det går så ofta till överdrift, att jag måste fundera efter att jag sagt något - "sade jag rätt nu, eller vände jag på orden???" Typ "här kommer brorestor" istället för storebror. Inte så särskilt pedagogiskt när man ska lära en 1-åring prata!! 4: Skulle gladeligen slippa allt tjat om MAT - finns det piller som ger full mättnadskänsla, och som innehåller allt man behöver?? Give it to me!!! 5: Är löjligt barnslig!! Älskar att få mina barn - och gärna maken med - att skratta åt mig. 6: Jag har helt själv arbetat bort min spindelfobi, som var extrem!!! Nu är det jag som tar spindlarna levande i handen, och slänger ut dem, när någon av de andra familjemedlemmarna (inklusive maken) skrikande hittar någon söt liten krabat krypandes här hemma. 7: Shoppa, shoppa, shoppa - åååååh vilket himmelrike. Den som sade att pengar inte kan köpa lycka, måste ha varit helt från vettet!!!! 8: Är en extremt dålig förlorare, som gärna hittar på dumma ursäkter till varför den eller den vann över mig. 9: Ältar allt!!!! Och då menar jag verkligen allt! Jag ältar fortfarande saker som jag sade, eller som hände, när jag var liten, tonåring, vuxen - ja allt!!! 10: Är ganska duktig på tekniska saker - det är inte ofta jag öppnar en instruktionsbok. De flesta är helt obrutna här hemma.... Jaha, det där var kul, fast lite klurigt! Men nu kommer ju en ännu klurigare sak, att utmana 7 st som ska få göra det samma. Hmmmmm..... Jag utmanar: (hu, det tog tid att hitta er alla) Monica Misscutiepie Ann-Louise Myamia Carina Tettiz Nu var det så att jag fick nöja mig med 6 st, eftersom de flesta jag kom på redan blivit utmanade med denna grejen! Hoppas att ni nu alla nappar på detta, skulle vara så himla roligt att lära känna er bättre!!

7 kommentarer:

  1. Å så roligt att läsa sanningar!! Vi låter ganska lika faktiskt... Busar och spexar också... riktigt barnslig kan jag vara... å tack så kul att ha det jobb man har. Jag jobbar med funktionshindrade och där får man busa mkt... :D yiihaaa...

    Men grymt det där med spindlar... hua den dagen jag vågar röra vid en!! :P Hur kom du över din fobi??

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. *hihi*

    Den här var skoj, ska se om jag hinner med att klura lite på mina sanningar... ;)

    /Jeanette

    SvaraRadera
  3. Hej

    Såg nu att du precis fått den av Yoli. Annars hade du fått hämta den från mig.

    Ha en bra dag och en trevlig helg.

    Kram Louise

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig läsning!!! Trodde först du skrivit ALTRAR allt.. inte ÄLTRAR...*S* Smygande dyslexi?? *S*

    SvaraRadera
  5. Hihihihi vilken kul utmaning! Den får jag klura på lite först :-)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  6. Hej hej!

    Tack för titten i min blogg. Jag är ledsen att kunna säga att tyvärr finns det ingen mall till varken kortet eller liljan, frihand alltihopa. ;)

    Önskar en skön helg. Kram //e

    SvaraRadera
  7. heeejsan söta du...
    japp min limekort är klart och även utmaningen jag fick av dig!!
    Ska bli kul att se vad du tycker nu!! :P hihi
    vet ju knappt vad less is more betyder!! :P

    Kraaaam

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.