torsdag 11 juni 2009

Färgläggning...

Till mitt förra projekt som ni ser här nedanför - post-it-blocken - behövde jag en svart ros. Men jag har ingen svart ros..... vad göra??? Jo, fram med tombow-pennorna, och färglägg!! Jag har ju tidigare här i bloggen visat hur jag färgat vita primabommor, men nu kan vi alltså ta färgläggningen ett steg framåt! Hädanefter köps det nog väldigt mycket vita rosor här hemma, så färglägger jag dem sedan med tombowpenna, för att få precis "rätt" nyans! Visst är den lika snygg som en köpt, svart ros? Efter färgläggningen har den fått lite silver Stickles på sig.

2 kommentarer:

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.