lördag 29 augusti 2009

Liten önskelista

Har fått höra att min önskelista var för lång och krånglig av vissa, så jag fick i uppdrag att göra en mindre. Hmmmmm, jo, jag måste säga att denna är mindre, sakerna på den är ju inte så stora i sig, även om den kanske känns lång. ;-) Liten önskelista: Tim Holtz: masker, metall, plast - ja nästan allt (Landstoken har masssssssor!!!!) journalingrutor spets rub ons - gärna Fancy Pants thickers - bokstäver chipboard - både alfabet och figurer/former bling-bling/chrystals - swirls (finns fina och billiga på Handarbeta.se) charms perfect pearls - vilken som helst Stämplar splash bakgrund (Stämpelbodens design, finns även hos Landstoken) single scroll clearstamps (Autum Leaves, finns hos Landstoken) double scroll clearstamps (Autum Leaves, finns hos Landstoken) Ja, men där ska väl finnas något att plocka av, eller vad? Lite gott och blandat, är aldrig fel!

1 kommentar:

  1. Åååh vad mycket gottigt du önskar dig :D
    och du, såklart du ska söka som DT!! Man utvecklas MASSOR genom att DT:a...så sök, sök, sök!!!
    Kramizar!

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.