torsdag 20 augusti 2009

Rolig post!!

Idag kom det rolig post i lådan, vill jag lova! Först hittar jag en KAOS från Sari!! Tack snälla, den är såååå fin, och så härliga ord på baksidan. (Bilden är lånad från Sari's blogg. Orkade bara inte dra fram kameran...) Sen låg nya Panduro-katalogen i lådan med. Älskar att bläddra i nya kataloger, både SlöjdDetaljers och Panduros. Men så kräsen man blivit!! Många av sakerna tänker jag "tänk så mycket finare det finns på nätet!!" Eller också är det billigare på nätet. Men det är i alla fall kul att bara sitta och bläddra, och drömma om allt man skulle vilja köpa. Däremot ska det nog bli en beställning från Mixen snart, och även från denna underbara shop i England Wild Orchid Crafts. Sååååå många olika blommor och rosor, och så billigt!!! Tack Rose-Marie för tipset! Nu ska jag fortsätta med lite hemligheter, som ni får se först i morgon! Ha det så gott!! MÅSTE OCKSÅ TACKA FÖR ALLA ERA GULLIGA KOMMENTARER, DE FÖRGYLLER MIG DAG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.