fredag 21 augusti 2009

Stolt ägare till ännu en nestie!

Ja, igår kväll ropade jag in ännu en nestie på Tradera! Min försäljning av ljudböcker gick så bra, att ajg kunde unna mig den underbara nestien Lanels One!! Inte blev den så fasligt dyr heller, fick den för 245 kr, plus 12 kr i porto. Det är redan betalat och klart, så nu är det bara och vänta. Men eftersom klockan var närmare 22 när jag ropade in den, och närmare 23 när jag betalade, så får jag ju vänta till måndag minst, innan den trillar ner i lådan. Men nu är den i alla fall min!!! (Bilden är lånad från auktionen.) Tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.