lördag 19 december 2009

Det kom en liten julklapp...

... med posten. Den var en så liten julklapp, som man får öppna i förväg. Så fina saker, förstår varför man fick öppna den i förväg, fanns ju en del användbart till julkorten och julklapparna! En julfim fick jag också med, det får nog bli en myskväll i kväll!! Tack snälla rara Mindi, som är vår tomtemor i Julswappen. Allt var såååå fint, jag riktigt längtar efter att få använda de underbara trädekorationerna och snöflingebandet på mina aslter! Hoppas på att få skapligt med scraptid i helgen, så att det kan bli några julklappar gjorda. Trevlig helg!! Och glöm inte att gissa i min lilla duplotävling, ni har fram till kl 12.00 på er!!

1 kommentar:

  1. Vassego, det var så lite så. :) Det var en liten uppmuntran då du hade det lite tufft tidigare.

    Du är toppen!!!

    Kram
    M I N D I

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.