torsdag 17 december 2009

En storm har dragit fram här...

... inte Gudrun, inte Per, utan stormen ScrapLinda!! ;-) Så här ser mitt pysselbord ut just nu, efter att jag just slutfört och postat en beställning på ett minialbum. Själva albumet? Ja, det visar jag sent söndag kväll eller måndag. Här måste nog städas, eller?! Katastrofen är väl utbredd, här krävs ordentlig sanering! Närbild på eländet....... dags att börja städa!! Ett stort fång rosor till alla ni som varit såååå gulliga som stöttat mig med kommentarer här i bloggen och via mail! Era tankar och kramar betyder så oerhört mycket, all er omtänksamhet gör mig så rörd... läste allesammans med gråten i halsen och gåshud över precis hela kroppen. Ni är underbara!!!

6 kommentarer:

  1. Jag tycker det där ser helt ok ut om du jämnför min kaos för några inlägg sen.... ;)
    Ha en god natt.

    SvaraRadera
  2. Ah ja, så farligt var det inte...då skulle du sett mitt bord...men jag undviker att fotta det. Skäms för mkt. Blir till att städa det i helgen.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Trodde fotot kom från min pysselvrå.Det ser precis ut som ditt......kanske ännu värre!!!!!

    Får gratulera till vinsten av ditt mästerverk.Det är kanon fint!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. He ...din pysselvrå ser ut som en dröm om man jamför...men så har jag minl illa vrå i våran pyttelilla tvättstuga åxå, och just nu får bara mina fötter plats på ETT ställe på golvet(i och för sig storl 41 men i alla fall).
    Nu ska jag gissa vad gubben får!!
    Kramar i lass Lina

    SvaraRadera
  5. He he he, jag kom på att vi kan starta en utmaning i hop!!!!
    Vi kan gissa vem av alla pysselvänner som antingen har det mest städade eller ostädade pysselplatsen! Vinnaren får något pyssligt på posten ....elller en sopsäck!!!!!! Hohihi
    Kramar Lina
    Jag kommer inspirera men en bild av min pysselvrå i kväll!

    SvaraRadera
  6. Hörde talas om ngt som kallas "kreativt kaos".... Det normala tillståndet alltså!!!

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.