tisdag 8 december 2009

Julkalendern igen, lucka 8

Idag vet jag inte vad det blev av pojkens kalender-projekt..... en insekt??? Lilla Leia blev sååå lycklig när hon fick sin påse.... ... en liten grön kloss! Vad ska hon säga när det närmar sig jul? De sista påsarna är så bulliga om magen, att de knappt hänger kvar i sina nypor! Jag måste snart luska ut vem som är min hemliga tomte, för helt klart är hon en scrappare!! Kika vad jag fick idag: Fina dekorationer till julkorten, eller jul-LO:s. Tack tomten! Sen måste jag ju få berätta med, innan jag spricker av stolthet, att jag blev moster i natt!!!! Min lillasyster födde en son i natt, så nu har mina barn fått sin första kusin!! Grattis syrran!

1 kommentar:

  1. OJ! En STOR nyhet jag missat! Grattis till mostertiteln!

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.