tisdag 2 februari 2010

Nu håller jag tummarna!!

Om fem minuter, kl 17:00, börjar semifinalen i Vi i femman för min sons klass!!! Jag håller tummar och tår här hemma för att de ska vinna!!

**EDIT: Halvtid, och de leder med 10-7!!!!!! *Biter på naglarna av nervositet!*

**EDIT 2: Endast Stegen kvar, och de leder med 4 poäng!!!!! *Inga naglar kvar!!!!* I Stegen får lagen välja svårighetsgrad från 1-5 (vilket direkt motsvarar poängen om de svarar rätt), men de får samma fråga. Alltså lam det bli lika om Lucas klass väljer svårighetsgrad 1, och det andra laget väljer 5 - och båda svarar rätt. Hur spännande som helst, svarar Lucas klass fel, kan vad som helst hända!!!!
Lucas inkallad som expert!!!!! Hoppas!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.