fredag 19 mars 2010

Blommor, blad och band till salu!!

Nu har jag rensat lite i mitt blomförråd. Skriv en kommentar om vad du vill ha, eller skicka ett mail... Men var snälla och noga ange vad ni vill ha, artikelnummer finns under varje bild.

Alla rosor är tyvärr slut nu, men band finns det fortfarande gott om!

RR-00070
10 mm organza silver/grå, 5 m/rulle
8 kr/rulle
Finns 4 rullar

RR-00033
10 mm organza vit, 5 m/rulle
8 kr/rulle
Finns 3 rullar

Porto tillkommer på priset. Skriv i kommentar eller mail vad ni vill ha, glöm inte artikelnummer, antal och er adress.

7 kommentarer:

  1. Hej linda!

    jag vill köpa en knippe av alla blommor du har. Min adress har du. Du kan maila över vad du vill ha för allt detta med porto och vart jag ska skicka betalningen. hoppas jag hinner bli först nu. Jag älskar dessa blommor. Kram lena

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!
    Jag skulle vilja ha alla blommor som blev kvar... om det blev några =)
    Sen vill jag gärna ha en rulle band av varje. Tror du har min adress sedan tidigare,om inte får du höra av dej <3
    Bara maila eller skriv inne hos mig vad jag blir skyldig.
    Tack på förhand!
    Ha en trevlig helg!
    Kram, Lena

    SvaraRadera
  3. Hej vill gärna ha blommor med..finns några kvar? mvh Sandra

    SvaraRadera
  4. Hej vill bara tipsa dig att ta med sånt du vill sälja till träffen i Linköping. Du kan sälja på deltagarnas (vårt) loppisbord!
    Marie. S

    SvaraRadera
  5. vad mycket fint du har gjort!
    Det är alltid lika roligt att kika in i din blogg och se allt du skapar. Du är så duktig!

    Den nya väskan gillar jag verkligen! Härligt tyg du har fått tag på, snyggt!

    Ha en fin helg!

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får allt sålt :)

    kram kram

    SvaraRadera
  7. Svar:

    Jag brukar inte heller skicka påsk kort. Dessa två jag gjorde var till syrran och hennes sambo och mamma :)

    Nej jag var tyvärr inte på träffen nu i helgen. Missade helt det där....

    Hoppas att du haft det super kul på träffen...

    Massa kramar

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.