tisdag 2 mars 2010

Grattis Leia 2 år!

Leia i lördags när vi hälsade på deras kusin.

Vi uppvaktade vår lilla tjejja med paket, flagga och sång vid sängen i morse, det var roligt att se när hon skulle öppna sina paket. Egentligen ville hon inte riva sönder pappret runt paketen, men hon insåg ju att det måste göras för att komma åt det som är i... Sen när paketet var öppnat glömde hon helt att hon hade andra paket, ville först leka en stund med det hon öppnat... sen fick vi påminna henne att det fanns fler, hihi. Hon blev så glad för alltsammans, bläddrade i böckerna, gick några varv med vagnen, och bäddade sen ner dockan i den nya sängen. Så det blev lyckat. Nu följer mera firande i helgen då farmor och farfar kommer ner, gudfar med flickvän kommer och sen kommer gudmor nästa helg.

Så här blev täcket som jag sydde igår, är faktiskt riktigt nöjd!


Ha det gott!!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Tack för din hälsning hos mig! =) Jag har just uppdaterat bloggen med ännu en goding du kan kika på! ;) Åh vilken liten söting till tjej ni har, gratta från mig oxå! ;)

    Jag ska snart ha en utförsäljning i min blogg, så håll utkik om du är intresserad! =)

    Ha en skön dag, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  2. Täcket blev gulligt! Inte riva sönder papprena... Ha, jag tror hon går i mammas fotspår =)
    Kram, Lena

    SvaraRadera
  3. Krama söttjejen och gratta från mig :)

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.