onsdag 9 juni 2010

Stilrent bidrag till Designat

Denna månaden hade Designat en färgutmaning, och min väninna Nina diskuterade några saker angående den med mig. Jag kikade då in en snabbis i bloggen för att se om jag kunde råda henne på något vis..... och såg direkt hur jag skulle göra!!! Så jag satte mig ner vid scrapbordet - klockan halv elva på kvällen!!! Allt var ju redan undanstädat för att gå till sängs....... Nåja, jag stansade ut cirklar i olika cardstock med nestabilities scallop circle small, knölade dom, och monterade dom ovanpå varandra. Idag på min nya sommarscrapträff jag har här hemma, monterade jag ihop det sista. Doodlade runt hela det vita cs som fick vara stomme, doodlade alla cirklarna, och skrev journalingen direkt på LO:n.


LO:n i sin helhet..... Mina scrapväninnor undrade vad jag skulle göra med Leia.... "Näe, det är Lucas" sade jag.... Då tittade de igen, och konstaterade att barnen var mycket lika. Och jaa, de är väldigt lika! (Ber om ursäkt för den gråa färgen på cardstocket, det är vitt - men var svårt att fånga det vita utan att färgerna i fotot blev helt knas.)


Närbild på cirklarna som jag knölat med, och sen doodlat. Den mindre gul/lila sitter direkt på cs, medan de två större, gröna sitter på distanstejp för att stå ut lite.


Min journaling, skriven direkt på cs... fast jag fuskade lite... drog svaga linjer med blyerts först, för jag kan absolut inte skriva rakt!!!


7 kommentarer:

  1. Ohh så fint! Så snyggt och enkelt!

    SvaraRadera
  2. Wow så fiiiint!!! Superläcker! Kraaam! ♥

    SvaraRadera
  3. Den är jättesnygg i verkligheten, kan jag garantera :-) Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Gud så söt unge!
    Jättehärlig bild. Superfin LO och du skriver vansinnigt snyggt.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. Hej Linda! ÅHH vilken söt badpojke!
    Jag gillade färgerna i din LO som var väldigt trevlig. Hoppas denna kommentar fastnar för ofta när jag kommenterar så kommer de aldrig med. Kramar Plingan

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.