tisdag 24 augusti 2010

DT-alster

Igår var det ju som bekant måndag, och min tur att blogga hos BeWed igen. Denna gången visste jag inte alls vad jag skulle göra, bloggade runt lite och hittade en gable box i en amerikansk blogg. Tänkte att en sån har jag ju velat göra länge, hade mallen snett framför mig i en hängmapp, bara att sätta igång!! Men det tog ett bra tag innan jag hade fått till storleken på mallen bra, var knöligt att förstora den i min lilla A4-skrivare. Så här blev den i alla fall, om du klickar på bilden kommer di in till BeWed och mitt inlägg. Där kan du klicka fram bilden större, och även se vad jag använt för material. Detta är alster 15.


1 kommentar:

  1. Å jag gillade din box jättemycket vad fin den är:) Vad mycket annat fint det också fanns att beskåda sedan sist, du har inte legat på latsidan:) Ha det så jättebra, kramar från lilla Inger:)

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.