lördag 25 december 2010

De sista klapparna...

... i adventskalendern:

Dag 21 & 22: ett gulligt klippark med klättrande tomtar, dom får komma upp lite senare. Ett superfint halsband, min tomte beklagade att det inte var i julfärger, men det blev ju perfekt!! Eftersom det inte är i julfärger kan jag ju ha det ofta, till många olika tillfällen. Hade det faktiskt på mig på julafton!

Dag 23: En underbart söt liten plåtburk, med den gulligaste nallen inuti! Min tomte Anita har verkligen läst på om mig, hon har träffat sååå rätt med allting! Jag sparar på plåtburkar, och jag samlar på nallar!! Och på locket finns närbilden i min tjuvkik!

Julafton: Idag på självaste julafton fick jag en underbar, vit tavla i trä, den hamnar så klart i min pysselhörna så snart jag kommer hem igen. Just nu är vi i ett kyligt Falun, som dock inte har alls lika mycket snö som vi där hemma, och antagligen inte lika kallt heller. Här är bara -16° och 3 dm snö, medan det Linköping som vi lämnade bakom oss hade ca 8 dm snö och -20°.

Tack snälla Anita för att du har förgyllt min decembermånad! Vi ses väl nästa år, i 2011 års julswap?

2 kommentarer:

  1. Hej Linda!
    Klart vi ses nästa år och även under 2011 i våra bloggar.
    Kul att läsa att du tyckt om mina klappar.
    God fortsättning på helgen.
    Kör försiktigt när ni ska hem.
    Stor kram från Anita

    SvaraRadera
  2. vilka fina klappar du har fått!

    Jag ville titta in och önska dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt 2011!

    kramis Pernilla

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.