måndag 28 november 2011

Äntligen vinnare!!!

Jaaa, bättre sent än aldrig, sägs det... i detta fallet höll det nästan på att bli "aldrig". Men nu äntligen, nu har jag dragit en vinnare. Kommer ni ihåg vad det handlar om???


Jo, det var ju programvaran My Memories Suite som man gör att man enkelt kan göra snygga digialster!! Jamen, varför blev det så sent då, med vinnardragningen? Joo, jag hade bestämt mig för att jag skulle göra ett digialster till först, så att jag hade något att visa upp när jag annonserade vinnaren.....

... och tiden gick, programmet funkade inte som jag ville, tiden gick lite till.....

.... tiden gick ännu mer, jag fick lite påtryckningar om utlottningen, så jag kämpade på lite mer med programmet. Nu förstod vi i alla fall vad som var fel.... Det fungerade nämligen inte på min bärbara mac, men det fungerade heller inte på väninnans bärbara pc. När jag väl tar tjuren i hornen och installerar en pc på scrapbordet - ni som känner mig vet att jag INTE gillar pc:s ; ) - och DÅ funkar det! Mycket märkligt. Sen var det ändå struligt bra länge, bara för att jag inte klickade på varenda knapp och letade efter alternativ - för hur skulle jag få ut den där bilden jag scrappat nu då??? Under över alla under, idag fick jag "ut" den ur programmet.....


En ny banner till Månadens Utmaning blev det, vad tycker ni? Jag är nöjd, faktiskt. Ett riktigt roligt program att jobba med, bara man har en tillräckligt stark och snabb dator.

Så.... vem vann programmet? Jo, det gjorde ingen mindre än....

.

..

...

.....



Stort grattis till dig Ziro, hör av dig till mig via mail så löser vi resten.

4 kommentarer:

  1. Bannern blev ju kanonfin... vilket tålamod du måste ha haft... GRATTIS till Ziro och lycka till!!!
    Ha en fin vecka!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Men så glad jag blev nu då! Ja bättre sent än aldrig! ;) Jag PM:ar dig via SS.

    SvaraRadera
  3. Jag har länkat på Månadens utmaning men vet inte var jag ska kommentera

    SvaraRadera
  4. Tack för tips på min blogg!Kikade igenom din blogg lite, oj, så mycket fint du har gjort, jag lade till dig på bloglovin, så jag får se mer :)Nog för att jag har provat på rätt mycket pyssel, men scrapbooking har jag aldrig provat, det är så himla fint!Ha en bra dag, Helena.

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.