söndag 15 april 2012

Barnens påskpresenter

Nåja, lite sent kanske, det var länge sen påsk nu, men här kommer ändå bilder på barnens påskpresenter.

Det blev korgar i år, eftersom Leia inte är så förtjust i Kinderägg var det ingen bra idé att göra äggkartonger som jag gjorde förra året.

 Leias korg blev ljusgul och sonens lite mörkare gul. Har använt ett Bo Bunny-papper ur shabbykitet från Mollys. Det var redan sömmar på pappret så att doodla stygn gav sig liksom av sig självt. En bit spets på handtagen, ustansad spellbinderscirkel, motivet utstansad med vanlig cirkel. Motivet är färglagt med Distress Markers på akvarellpapper, dessa två motiv var mitt andra försök att färglägga med pennorna. Jag älskar dom!!

På baksidan ett mer påskigt motiv med vit fjäder bakom.

3 kommentarer:

  1. Jätte söta! Det blev väldigt fint med spetsen på hantagen och färglägningen är väldigt klar i färgerna, fint! Och kul att du gillar pennorna de går ju på en slant...

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.