lördag 14 april 2012

PIF - vänskapsalbum

Gjorde ett album av bruna papperspåsar, modell mindre. Klädde med papper från Webster's Page och dekorerade med stämplar från Pysseldags. Stämplar använda här:
Från en vän till en annan - gammal version, ny version finns här

Stoppade tags i påsarnas öppning, dessa dekorerade jag med de tygdekaler som jag hade i samma serie som papprena. Klippte dock bort en del, för att de skulle passa in på tagen. Stämplar använda här:
Änglar finns & du är en av dom - en äldre stämpel

Knöt ihop med ett band som jag monterade under mönsterpappren. Stämplar använda här:

1 kommentar:

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.