torsdag 31 januari 2013

Rött killkort

Brorsan fyllde 29 i november, och vad passar bättre än en pinuppa från Kenny K till en singelkille?! Inte ofta jag får chansen att använda dessa läckra tjejer, bäst att passa på.

Grå stomme med svart matta, som jag silverembossat längs kanterna. Rött mönsterpapper som jag distressat med Black soot och stämplat med diverse stämplar på pappret. Stansade ut en klocka i tjockt papper med aluminiumtape på och körde den sen i en embossingfolder. Tjejen är utskriven på 4CC-papper och färglagd med Copic ciaos, lite glossy accents på några små detaljer. Skar ut en grå spillbit cardstock och en bit vit cardstock, stämplade Grattis och silverembossade. Metalfärgade halvpärlor i hörnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.