tisdag 9 december 2014

Digi-LO i one layer

Jag älskar tekniken one layer, och lekte en del med tekniken och digitala stämplar. Eftersom jag är Mac-användare arbetar jag med layoutprogrammet Pages. Jg lade in måtten på det jag ville skriva ut anpassat efter vad min skrivare klarar av, detta är A4 eller Letter size, minns inte vilket. Lade sen ut de stämplar och fotot jag ville använda och flyttade runt det tills jag blev nöjd, lade till skuggor på en del. Sen bara att skicka till skrivaren. Efteråt ritade jag snabbt en ram med svart penna.

Gammalt alster. Skapad för Pysseldags i tekniken one layer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.