måndag 8 december 2014

Kort med sedelficka & flasktag

Har inte kommit in i min blogg på mycket mycket länge, så nu har jag mycket att visa! Däremot kan det vara snålt med info om hur alstren är gjorda, då det är mycket länge sen de skapades. Hoppas ni tycker om det ni ser ändå, om jag nu fortfarande har några besökare kvar i bloggvärlden.

15x15 cm, dubbla mattor. Ostduk, freebie från nätet, blomgrupp med pärlspröt och dekorationsnål. Pearl maker och metallhörn som hörndekorationer. Banner utstansad med stans från Magnolia, bokstäver stansade med Tim Holtz.

Insidan, med sedel/presentkortsficka. Stämplar från Pysseldags.

En flaska (inte denna) skulle också ges bort, så jag skapade en tag att hänga på. Stansar från Magnolia, bokstavsstickers från Storyteller, har jag för mig.

Baksidan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.