torsdag 5 mars 2009

Sneak peek!

Vi har ju haft en liten nalle på besök hos oss, lilla Renate. Idag kommer hon att åka hem igen, hem till sin lilla familj, och då har vi tillsammans (hmmm, nåja... jag har ju gjort det, men i Renates lilla värld har hon ju så klart varit med och gjort säkert hälften!!) scrappat ett litet album som hon får ta med sig i lådan. Det var ett av de BIA-album jag gjort, se mitt tidigare inlägg. Visste ju egentligen inte vad jag skulle ha albumen till, allt var ju bara ett sätt för mig att våga prova BIA:n. Men nu fick jag alltså användning av ett album, och det blev jättebra! Om jag får tycka så själv... Men eftersom Renate inte kommer hem till sin familj förrän i morgon, vill jag inte lägga ut bilderna på albumet ännu. Ni får nöja er med en liten smygkik, så får ni se resten tidigast i morgon kväll, när jag vet att Renate kommit fram. Då kommer också en liiiten beskrivning på hur jag gjort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.