fredag 19 juni 2009

Awarder.... och ett kort till en bloggvän

Ja, jag har fått samma award från tre olika tjejer! Jag som i veckan undrade vart de "vanliga" digitala awarderna tagit vägen, så dimper den ner tre gånger inom loppet av ett dygn!!! Först var det Angelica - skaparen av awarden - som gav mig den. Senare på kvällen fick jag den av Lena, och idag på morgonen hade jag fått den av Chinry också. Denna award har rört sig otroligt snabbt i cyberrymden, så vi får se om jag lyckas skicka den till någon som ännu ej fått den!! Lite av en utmaning, eftersom jag sett att väldigt många fått den... Jag skickar den till: Christin Karolina Kajsan Så vill jag också visa ett kort som trillar ner i en brevlåda hos någon i början på nästa vecka, men vem tänker jag unte avslöja, eftersom det finns risk för att personen kikar in här. Jag har kört fast lite på wellpapp just nu, det märks inte, va? Notpapper, vintage-bild, halvpärlor, minirosor, och ett litet hjärta som tyvärr hänger på sniskan, ser jag. Fast det gör det ju inte egentligen, det bara blev så vid fotograferingen. Blommor och blad från mina ljusmanschetter... Baksidan, notpapper och wellpapp igen, och så min "biljett". Insidan är privat, så den får ni inte se. Den får i så fall mottagaren visa upp, men det är helt och hålet upp till henne. Tack för titten, glöm inte kommentarerna!! De betyder så mycket för mig.

10 kommentarer:

  1. Wow, vilket kort! Den som får det kommer att bli GLAD!! Så snyggt med wellpapp, vintagebilden, ja alltihop! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till awardsen!! Så underbar kort du har gjort!! Verkligen vacker! Men det är sant det där med awardsen...sitter här nu med min jumbo kaffe kopp...*S* Ha det gott!!

    SvaraRadera
  3. Kortet är sååå snyggt! Jag älskar vintagestilen, gör gärna sånt själv. Fyndigt att använda ljusmanschetterna :) det har man ju ett gäng ligger och skräpar.... Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla awarder....jättekul!!

    Och vilka fina kort...det översta är ju tokfint!!
    Har länge tänkt prova wellpapp på mina kort, men det blir liksom aldrig av....Det är ju sååååå jäkla snyggt!!

    Hoppas du hade en bra midsommarafton igår:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Dimperi, dimpera... jag har en liten present till dig på bloggen som jag hoppas gör dig gla´! :)

    SvaraRadera
  6. Vilket läckert kort! å vilken snygg baksida! =)
    kram!

    SvaraRadera
  7. Helt underbart kort. Gillade även baksidan som man ofta glömmer bort även om framsidan är viktigast.
    Hälsningar Petra

    SvaraRadera
  8. Gillar verkligen dina vintage kort!
    Har pappersveckare som man kan göra egen wellpapp med som jag aldrig använder. Hm, kanske skulle göra det nu.... blir ju så läckert...

    Fast tiden har plötsligt försvunnit nu när den lille dök upp. Men med all charm han besitter gör det inget =D

    SvaraRadera
  9. Heeeelllooo tjejejn...
    :D wow vilka snyggas aker du gjort... Mums fillibabba...
    Dina kaoser med wellpapp som bakgrund är ju bara så himla snygga så jag dööör. :P

    Ja, du rockar...

    kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  10. TACK,snälla Linda för din jättefina KAOS.Blir både glad och rörd.Nu ligger mina 3st KAOS i min blogg har försökt återskapa dessa som du sa med bla lite spill bla tags och en bild som legat i min låda.

    Kram!

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.