torsdag 23 juli 2009

Äntligen internet!!

Nu har jag äntligen fri tillgång till internet igen, jag har sprungit runt hos alla på min bloggrunda och kikat på allt underbart ni har gjort, men är alldeles för stressad, pysselsugen, städsugen (ja, i min nya pysselhörna alltså - inget annat!!!) för att hinna med att kommentera allt vackert ni gjort. En massa awarder har jag också fått under min "straff-tid", ja det känns nästan så när man inte har något nät. Ska blogga om mina awarder, det jag gjort, min nya pysselhörna och så, bara jag får tid. Just nu ville jag bara säga att ajg förlänger tiden för min "Förvaringstips-utlottning". För det första var jag hux flux inte hemma när tiden gick ut, och för det andra så har inte så många hakat på och deltagit. Så jag vill att fler ska få chansen att få vara med, fick väl hjärnsläpp när jag satte datumet, för egentligen skulle det varit senare än vad jag skrev. Nytt datum som gäller är...... 2/8!! Så gå nu in i inlägget, och lämna mig era bästa förvaringstips, eller tips på annat som är bra att ha runt sig i sin pysselhörna. Som kalender, kanske..... fick springa in i köket och kika på kalendern där när jag skulle skriva nya slut-datumet! Ha det gott, tålamod vänner! Snart kommer det roliga inlägg igen!!

2 kommentarer:

  1. va bra att din internet funkar!! har saknat dina alster!!! kraaam

    SvaraRadera
  2. Jag har tagitl lite bilder på vajern och lägger upp dem i bloggen senare idag. Nu har vi värsta storstädningen. :-)

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.