fredag 31 juli 2009

Skissutmaning hos Scraplagret

Här kommer mitt bidrag till Scraplagrets skissutmaning - juli. Skissen fick tolkas fritt, vändas och vridas på, läggas till och tas bort, bara det syntes att man utgått från den när man började. Jag gjorde naturligtvis en LO, enligt tidigare resonemang. Jag har scrappat min kära äldsta lillebror, och ville hålla den relativt enkel och maskulin. Det blev ett tårtpapper i botten, ja jag vet jag har dille på dem just nu! Brun papp, som jag kört genom paper crimpern, så det ser ut som wellpapp - dille på det med nu, ja. Två foton, med vit cardstock som matta. En spillbit som jag skrivit journalingen på, satt dit en brad som först har fått sig en omgång med Tim Holts-hammaren. Tre blommor i ena hörnet, och så titeln; "älskade lillebror" Ursäkta blixten som slår i fotona, jag fotade nu sent på kvällen, så det fanns ju inget naturligt ljus alls.

3 kommentarer:

  1. Stilren och fin även denna. Vart får du tag ¨på allt wellpapp?
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Även denna väl arbetad. :D // MIA

    SvaraRadera
  3. Du ser ut att ha en trevlig lillebror. Kortet blev jättefint!!
    Kramizar Ingela

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.