tisdag 18 augusti 2009

JAG TROR INTE DET ÄR SANT!!!!!!!!!

Jag har vunnit igen!!!!! Jag kan inte fatta det!! Jag hojtade och skrek av glädje här i går natt, klockan var 23,15 när jag upptäckte det. Såg i min blogglista att någon lagt in ett inlägg med en candy vinnare. Det var jag ju bara tvungen att titta på innan jag stängde av datorn för kvällen. Inte trodde jag att jag då skulle läsa MITT namn heller!!! (Fast okej, symaskinen får jag inte, den skickade hon bara inom USA... men ändå!!) Jag hade svårt att somna igår kväll, kan jag ju lugnt säga! Nu ska jag bara försöka komma i kontakt med Janny, skrev ett inlägg igår kväll, hon hade tydligen mailat mig, men jag har inte fått något mail än. Hoppas det inte strular nu bara, för redan på fredag drar hon en ny vinnare... man vill ju liksom inte missa det man vunnit. Tack till Pernilla, mitt paket kom igår, såååå roligt, så mycket fint!! Tack, vännen! Vilken födelsedag jag får i år, jag har nu vunnit två candy på kort tid!!

5 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS, vännen! :o)
    Såg att du vunnit häromdagen, blev så glad för din skull! (och lite avundsjuk också! *skratt*) Det är ju sådant som "bara händer andra" eller hur!? ;o)
    Ha det bra,
    stora kramar från Hanna

    SvaraRadera
  2. shit pommfritt!!! Vilken vinst!! GRATTIS!!! Tösen postade alla kaossar igen igår...första gången lyckades jag posta dom alla till mig själv...he he heeee

    SvaraRadera
  3. I have sent you like 6 emails. LOL... Now you email me please. so that I can get this out to you sweetie...
    hockima1014@aol.com
    hugs, janny

    SvaraRadera
  4. Jäklar vilket flyt du är inne i:) Du borde köpa lotter...du vinner väl allt du tar i nu...hehe..
    Grattis!!

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.