torsdag 27 augusti 2009

Nu kan jag visa vinsten i min förvaringsutlottning!

Min vän Annelie vann ju min utlottning om förvaringstips, och trots nyfikenhet, valde hon att vänta med att ta emot vinsten tills cirkeln började. Ja, hon är en av urdeltagarna i min cirkel, hon och två tjejer till har varit med sedan starten. Kul!! Annelie vann en helt obläddrad Craft Stamper, stämpeln följde ju naturligtvis med också. En annorlunda häftapparat, med ännu mer annorlunda häftklamrar med ord eller olika färger på. För att göra det hela lite roligare, altrade jag en Riesenask, som jag lade klamrarna i. Inte nog med att Riesen är ruskigt gott, nu finns de i lådform med!! Bonus liksom, att man kan spara förpackningen och altra den till förvaring eller presentask sedan. Naturligtvis gjorde jag också ett kort till henne. Häftapparaten, och klamrarna. Hoppas du kan göra något riktigt kul med detta, vännen!! Det fanns även två hemliga dekorationer med i paketet, men dom är för Annelies eyes only!

1 kommentar:

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.