torsdag 10 september 2009

KAOS:awarder...

Jag hade ju två KAOS sedan tidigare, som jag inte vidarebefordrat. Vill ju inte tala om vilka jag valt (har dessutom bara valt tre än så länge) för jag vill ju inte att vederbörande ska få gå och vänta på nåt som dröjer. Bättre att inget veta, och få en överraskning!! ;-) Men nu har jag ju under tiden fått två till!!!! Så nu måste jag ju snart sätta mig och skapa, och med snart menar jag ju i eftermiddag. Helst.... vi får se om det funkar i praktiken... Men jag tänkte i alla fall visa dem, de två första har ni ju redan sett här, men jag visar dem igen: Från Sari: Från Angelica Från Pernilla Från Lena Så nu ska jag alltså skapa 12 stycken KAOS!!! Det ni! Tack snälla rara tjejer!!! Era tankar och ord värmer såååå gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.