torsdag 3 december 2009

Dagens lucköppning... dag 3.

Idag var lilltjejen inte lika pigg på att springa fram till kalendern... det gjorde inget om man satt i mammas famn vid skötbordet och morgonmyste lite i pyjamasen först, innan vi började byta blöja. Det är såååå mysigt, men tyvärr ganska påfrestande och smärtsamt för mig, att stå still så i samma lätt nedåtböjda ställning längre stund än några sekudner. Oftast vill hon ju gosa så i flera minuter! Men det blev en himla fart på henne när storebror gick in i köket och tog ner sin påse - då fick Leia superbråttom!! Så här ser Lucas skapelse ut efter dagens påse, blir nog något stort detta!! Ur en annan vinkel... ingen gissning idag heller. Det ser helt enkelt helt galet ut! I Leias påse låg där idag en skottkärra... fast det var svårt att förstå vad det var. Först trodde hon att det var en bil, sedan en vagn, men när jag ställde dit gubben hon fick förta morgonen, då förstod hon vad det var. Fast det var nog roligast att hålla i handtagen själv, och köra skottkärran, hihi. Så då till min lilla klapp idag... Färgglada biljetter att scrappa med! Tack tomten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.