tisdag 19 januari 2010

Smyckesvisning!

Jag har ju vunnit två smycken i utlottningar, det andra kom i brevlådan idag. Jag lovade ju att ta kort på mitt namnarmband när jag vann det, men det blev liksom aldrig av. Men nu ni!! Jag har suttit och lekt med Photo Booth lite grand (program till mac, där man tar kort med hjälp av datorns kamera). Jag som hatar att vara med på kort, och undviker det till 99,9%, har nu tagit en hel serie kort på mig själv!! Jaa, jag vet. Jag borde egentligen göra annat.... som att göra färdigt kalendern till mina svärföräldrar, skriva klart brevet till min egen lilla Pingela Plingan - världens bästa brevvän, göra färdigt tutorialen till Stämpelstudion som jag ska blogga i morgon....... ja, listan tar nog aldrig slut tror jag. Men nu har jag alltså lekt lite, tog foton på mina smycken jag fått, och passade på att ta några roliga med. Kanske kan de komma till användning till februari månads BoM inne på SS.

Först ut kommer halsbandet jag fick av min kära brevvän när jag fyllde (hua, i september, visst är jag snabb?!?!)



Tack, vännen!! Bättre sent än aldrig, eller hur?

Armbandet jag vann i en utlottning hos JS Design, tack Jolin för det vackra armbandet!! Superlätt var det med att få en extra länk till armbandet, då jag mätt lite galet så det var lite för tajt när det kom.



Så till sist det vackra halsbandet jag fick med posten idag, från Ann-Christine, här kan ni se den vackra boxen jag fick till! När jag plockade upp halsbandet ur förpackningen, såg jag ju att jag hade ett par örhängen sedan flera år tillbaka, som matchade perfekt!!! Har dom på mig på fotot också, även om det kanske syns lite dåligt.

Dessutom var brevlådan full med lättare begagnade stämplar som jag köpt inne på SS, så det var riktigt kul att få post idag. Att hitta en räkning bland alla kuvert blev inte lika tungt, när man öppnat så rolig post precis före.

De roliga fotona får ni förhoppningsvis se på LO:s framöver!

7 kommentarer:

  1. Härligt att det kom fram så snabbt. Postade det igår nämligen ;-) Ville ju inte att det skulle försvinna bland alla julkort etc. Du är ju jättefin i halsbandet! Ha en härlig vecka! Anki

    SvaraRadera
  2. Supersnygga smycken!! Förstår att du är glad :-)
    Stora kramar!

    SvaraRadera
  3. Va fiin du är i dina nya bling bling!
    kram Lina

    SvaraRadera
  4. Vilken lyckodag med så mycket härligt i brevlådan! Gillar personliga smycken skarpt!

    Tillhör också den där skaran som tycker mig ha det bästa gömstället av alla-nämligen bakom kameran och inte alls förstår varför folk tjurar över det. Där är jag klart tjusigast, den som lyckas fånga mig på bild kan gå o köpa sig en lott ;o)
    Samtidigt som jag gillar människor som övervinner sig själva-så ska man göra det så är det bäst att göra det ordentligt, nu har du ju ett perfekt upplägg till en BOM med alla dina fina foton på dig själv och dina smycken. Det vill jag gärna se.

    Ha det fint nu ska jag fortsätta att kika runt i ditt trevliga lilla krypin.
    Kram
    Lian

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vad kul att du gillar armbandet o att få se det på!

    Hälsn Jolin
    www.jsdesign.se

    SvaraRadera
  6. o jag som trodde julen var över... :-)
    Fina grejer!

    SvaraRadera
  7. Vad roligtatt du gillade halsbandet som du fick i present.
    De andra smyckena var oxå jättefina.
    Kramizar Plingan

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.