lördag 27 mars 2010

Mitt 80-tal...

Inne på SS denna månaden så har de en utmaning med tema 80-tal. Jag ville inte alls göra något till den först, men så blev jag påhejad av tjejerna där, och visste direkt vilket foto jag skulle använda. Hur jag än kämpade fick jag inte till något, hade helt enkelt inga papper som passade. Men så damp det ner ett paket i lådan, från min påskhare Lina i min påskswap, och de passade utmärkt!! Använde två av papprena som fotomattor, men också för att stansa ut blommor med mina Nellie Schnellen-stansar. Blinglöven under blommorna var också med i paketet, det blev ju perfekt!


Jag minns inte direkt när fotot är taget, bara att det är taget någon gång i mellanstadiet (gick i mellanstadiet 1983-1986). Vi skulle lära oss att fotografera tror jag, och ställde då till oss lite... Undrar om det inte var så att vi skulle se vad vi kunde få fram för skuggor med att sätta svansen i pannan på mig... Det blev nog inte riktigt som vi tänkt oss, kul hade vi i alla fall, och nu fick det tjäna som mitt bidrag till utmaningen. Min son gjorde stora ögon när jag visade honom kortet igår, han skämdes nog lite tror jag, hihihi.

Nu ska det bli våfflor till lunch, sen när lilltjejen sover middag ska jag försöka få ihop ett nytt DT-alster att blogga hos beWed på måndag. Fortsatt trevlig helg!!

4 kommentarer:

  1. "Jag är en tuff brud i lyxförpackning nananaaaaa".....
    Perfekt papper! Jättefina blommor/grupper.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! NEJ!!! Lars sa absolut inte det där, för det var jaaaaaag!

    SvaraRadera
  3. Snygga papper! De passar ju perfekt till kortet och 80-talet tycker jag! Supersnyggt!

    Ha en trevlig helg!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  4. Wooohooooo!! Vilken tjej!!! Hihih , passade ju perfekt med papprena och blinget!!! Börjar faktiskt mer och mer tro att allt som händer har en mening!! Att jag skickade just dom papprena till dig osv osv.

    En JÄTTE fin Lo Linda!!

    Kramar min vän!!

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.