söndag 4 april 2010

Kort uppdatering...

Så är vi hemma igen från Dala-besöket, blev ett kort sådant denna gången. På skärtorsdagen gick stora pojken i skolan och vi hade tvättstugan, och i morgon får vi äntligen besök av min älskade guddotter och hennes familj!! Hennes mamma är ju guddotter till Leia, det är delvis därför de kommer - för att fira att Leia fyllt år. Sjukdom och diverse annat har skjutit på besöket, men nu ska det väl äntligen bli av?!


På väg upp till Falun fick jag i alla fall äntligen ett projekt till Äntligen Påsk-kursen färdigt, eller i alla fall halva... har bara fått en handledsvärmare klar, men nu när jag vet hur jag ska göra den går nog nästa fort. Denna har jag nämligen repat upp och gjort om en sisådär 5-6 gånger....... Först för liten, sen för liten, sen för liten, sen för stor..... sen blev det fel... Men nu är en som sagt klar, visst blev den fin?


Sonen, när han kör tåg hos farfar, visst lyckades min man med detta kortet?! Han är ju hur fin som helst, även om han måste klippa håret. **Puss på dig, gubben!!**



1 kommentar:

  1. Handledsvärmaren ser skön ut att bära.
    Sonen är jättefin på kortet och han behöver inte klippa sig!!!Han passar bra i längre hår..det är ju så modernt med det nu och ha vax i det så det står rakt upp!!
    Kramizar Plingan

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.