tisdag 11 maj 2010

Barbafamiljens mönster

Idag har jag uppdaterat min beställnings-sida med bilder på tidigare beställningar. Ska även lägga in info om vilka beställningar jag jobbar på just nu. Allt för att inspirera!!

Jag har fått frågor om var jag hittat mönstret till Barbafamiljen, och jag har köpt mitt i en etsy-shop. I shopen är språket engeslak och priserna i dollar, men tjejen som säljer pratar svenska, bor i Finland. Nu var mina mönster på engelska när jag fick dom, men man kan kanske få dem på svenska, om man ber snällt! ;-) Det var inga problem för mig i alla fall, dessutom svarar hon mer än gärna om man fastnar på något, det vet jag med erfarenhet! Så jag rekommenderar varmt ett besök i Fjuktens Etsy-shop!

1 kommentar:

  1. Åh vilken bra sida! Den är genast placerad bland favvisar! Tack tipset. :)
    //Annica H

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.