fredag 1 juli 2011

Äntligen lanseras Pysseldags nya webshop!

Tillsammans med den goa nyheten så kör jag också igång bloggen igen efter en tids uppehåll. Stort tack till alla er läsare som kikat in här trots att inget nytt har visats. Många av er har lämnat supergoa ord efter er, lite uppmuntran i sorgen, och det har betytt massor för mig att få läsa era kommentarer. Så ett stor TACK till er som lämnat en hälsning, till er som varit in men inte hunnit/orkat lämna hälsning, men även ett stort tack för dig som kommer åter nu när det blir nytt liv i bloggen igen.

För att fira Pysseldags nya webshop och nystarten för min blogg, visar jag upp en liten bildkavalkad på skapade alster med Pysseldags stämplar.

Ett påskägg, med lite finurlig textstämpel.

Ett lite mindre påskägg med en annan påskstämpel.

Kort till sonen när han gick ut 6:an i år.

LO clean & simple med textstämpel:
"I hela världen är du bara någon, men för någon är du hela världen".
Jag tyckte den stämpeln passade bra till skuggkortet som maken tagit, hand i hand med dottern.


 Så skynda dig in till Pysseldags nya webshop, och lägg en beställning, så har du rykande färska stämplar i brevlådan snart!

2 kommentarer:

  1. Kul att du är igång igen.
    Tack för din hälsning till mig på ScrappaLoss. DET betydde mycket för MIG!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Välkommen tillbaka igen! Kul att se alla fina saker du skapat med stämplarna. Ska kika in i shoppen så fort den funkar igen! Ha en riktigt bra helg! Kram Mia

    SvaraRadera

Jag skulle bli så glad om du ville lämna några ord innan du går härifrån. Både ris och ros är välkommet! Saknar du något? Önska gärna, så ska vi se vad jag kan hitta på.

I'd be very happy if you left me a word or two before you leave. Feel free to suggest projects or idées on how to make the blog better.